Közlemények
Tanévnyitó Szülői értekezlet (2013. augusztus 01. csütörtök, 19:12)
Júniusi Gyerekhét! (2013. július 03. szerda, 12:01)
Nyári élet az Aranykapu Óvodában (2012. szeptember 03. hétfő, 21:42)
Képek a Nyuszi Bölcsőde építéséről (2011. július 06. szerda, 00:23)
Bölcsis ismerkedő (2011. máj. 11. szerda, 20:49)
Öko-projekt az Aranykapu Óvodában (2011. március 28. hétfő, 00:49)
Óvodai beiratás ás ovicsalogató (2011. március 22. kedd, 05:34)
TÁMOP 3.1.5. ÓVODA (2010. október 26. kedd, 22:00)

A Nyúli Polgári Kör hagyományaihoz híven ez évben is sor került őszi országjáró kirándulásunkra. Mivel az elmúlt évben a Fertő tavat kerültük meg, úgy gondoltuk, hogy ez évben ennek folytatásaként szeptember 5-én a Kőszegi-hg. vidékére látogatunk. 47 fős csoportunkat zömmel nyúli polgári körösök és hozzátartozóik alkották, de vendégként velünk tartott Dékány Ferenc atya, a katolikus iskolák Győr egyházmegyei igazgatója is.

(tovább: Bővebben)

Az előző napi esős idő frontjának széle (mintha csak rendelve lett volna) éppen akkor hagyta el az Alpokalját, amikor szombaton 9 óra tájban megérkeztünk Kőszegszerdahelyre, ahol egy többszáz éves működőképes vízimalmot látogattunk meg először. Ezután Velem község közelében a mintegy 600 m magasan fekvő Szent Vid-kápolnát kerestük fel. A feljutást az nehezítette, hogy a júniusi felhőszakadás a hegyre felvezető keskeny aszfaltos utat több helyen fél szélességben elsodorta, így sofőrünk bátorságára és ügyességére egyaránt szükség volt a feljutáshoz. Dékány atya szentmiséje a csodálatos környezetben mindnyájunk lelki felújulására szolgált. Ezután a 7 vezér forrás felé vettük utunkat. Buszunkat az Okmányos nevű pihenőnél hátrahagyva gyalogtúrával tettük meg a 2,5 km-es utat a forrásokig. Az árnyas fák alatt elfogyasztott ebéd után a buszhoz visszatérve leereszkedtünk a műemlékekben gazdag történelmi hangulatú Kőszeg városába. Először a Jurisics vár múzeumát tekintettük meg, majd városnéző sétára indultunk, melynek során felkerestük a város híres látnivalóit ( Szent Jakab templom, Hősök kapuja, Városháza, díszkút, Jézus Szíve templom, stb.) Kirándulásunk utolsó állomásaként Ausztriába átlépve ellátogattunk a határ menti zaklatott történelmű lékai várhoz is. Úti élményekkel gazdagon megrakodva értünk haza este fél 8 tájban. Itt szeretnénk köszönetet mondani a megyei közgyűlés pályázatán nyert, kirándulásunkat támogató összegéért és Varga Zoltán nyúli képviselő úr jóleső figyelmességéért, aki egy rekesz szőlőt küldött az utasoknak.

Köszönjük tagjaink aktív részvételét, azt, hogy ez évben is velünk tartottak.

További képek a galériában.